Garanciális feltételek: nazsi.hu/informaciok/
A táskákra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. szavatossági rendelkezéseit kell alkalmazni. Amelynek alapján, a vásárlást követő 6 hónapon belüli meghibásodás esetén vélelmezni kell, hogy a hiba az eladáskor már fennállt, azaz rejtett hibáról volt szó. Amennyiben rejtett hibáról volt szó, ebben az esetben térítés nélkül, a vevővel egyeztetve javítom vagy cserélem a terméket, vagy az árát a termék visszaküldése ellenében visszatérítem. A hibás termék esetében a javítás vagy a visszaküldés miatt keletkező, belföldi, magyarországi, automatás szállítás díját a vevőtől átvállalom. Amennyiben a termék külföldön hibásodott meg, úgy az ezen összegen felüli szállítási díjat a vevőnek kell állnia.
Amennyiben a termék a vásárlásától számított 6 hónapon túl, de még 2 éven belül hibásodik meg, akkor a jogszabály alapján a javítási vagy csere igénye esetén a vásárlónak kell szakértői véleménnyel alátámasztani, hogy a termék gyártási vagy anyaghibás volt. Amennyiben bizonyított, hogy a termék gyártási/anyaghibás volt, úgy ezen időtartam alatt is térítés nélkül, a vevővel egyeztetve, a számára legjobb megoldást alkalmazva jatvítom vagy cserélem a terméket, vagy a termék visszaküldése ellenében az árát visszatérítem.
Bármely nálam vásárolt termék esetében van lehetőség a meghibásodott termék javítására, akkor is, ha a termék nem gyártási vagy anyaghibás. Ekkor egy előzetes megbeszélést, felmérést követően,előre egyeztetett díjazás ellenében javítom a terméket, amennyiben a javítás lehetséges és a vevő szeretné azt. A a javítás költségén túl, a javítás vagy a visszaküldés miatt keletkező szállítás díját a vevőnek kell állnia.
A javítandó táskák esetében kérlek, hogy a táskádat tiszta, üres állapotban küldd vissza.
Kérlek, hogy a táska mindenféle meghibásodása esetén a hello@nazsi.hu címen vedd fel velem a kapcsolatot.